علیپور مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد پیام ستاره‌های پرسپولیس: اول تسویه‌حساب، بعد تمدید قرارداد بیرانوند فردا قراردادش را فسخ می‌کند؟ پرسپولیس به دنبال مربی ایرانی هم هست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایتالیا و آلبانی در یورو۲۰۲۴| گام لرزان مدافع عنوان قهرمانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و گل‌گهر در جام حذفی(۲۶ خرداد ۱۴۰۳)| سپاهان به دنبال جام نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و کرواسی در یورو۲۰۲۴| لشگر شکست‌خورده مودریچ پخش زنده بازی ایتالیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین اسپانسر‌ها رغبتی برای حمایت ورزش بانوان ندارند پخش زنده بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سوئیس و مجارستان در یورو۲۰۲۴ والیبالیست ۲۱ ساله مشهدی در تور شهداب نتیجه بازی شهرداری گرگان و هیروشیما ژاپن در رده‌بندی آسیا | شاگردان هاشمی، چهارم آسیا شدند پخش زنده بازی اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین استقلال جای حسینی دروازه‌بان خارجی می‌آورد پخش زنده بازی مجارستان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین احتمال جدایی یامگا و ۱۱ بازیکن استقلال هزینه ۲۵۰ میلیاردتومانی قایدی برای استقلال با اجرای طرح مولدسازی در ورزش، تا یک دهه آینده از توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بی‌نیاز خواهیم بود دعوت از قلعه‌نویی برای حضور در مراسم قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی
سرخط خبرها

دوئل شاگردان آزمون با ازبک‌ها بر سر جام| سومین نبرد تیم ملی فوتبال بانوان

  • کد خبر: ۱۱۷۶۵۴
  • ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
دوئل شاگردان آزمون با ازبک‌ها بر سر جام| سومین نبرد تیم ملی فوتبال بانوان
بعد از ثبت سومین برد پی‌درپی ایران در تورنمنت کافا، فردا ملی‌پوشان برای کسب قهرمانی دوباره به میدان می‌روند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم‌ملی فوتبال بانوان ایران توانست با نتیجه‌ای یک‌طرفه سومین بازی‌اش را نیز با پیروزی به پایان برساند تا با این سه پیروزی، بخت اول قهرمانی فوتبال آسیای مرکزی در رده بزرگ‌سالان باشد.
تیم‌ملی فوتبال بانوان ایران این روز‌ها در تاجیکستان به‌سر می‌برد و حالا فقط یک گام تا قهرمانی در رقابت‌های کافا فاصله دارد. فردا چهارشنبه از ساعت ۱۹ دیدار مهم و حساس ایران و ازبکستان برگزار می‌شود و ایران در صورت غلبه بر حریفش به قهرمانی کافا می‌رسد. اکنون ازبکستان با تفاضل گل‌های زده بیشتر در صدر جدول رده‌بندی پنج تیم شرکت‌کننده در مسابقات حضور دارد. ایران هم با گل‌های زده کمتر یک پله پایین‌تر در رده دوم جای گرفته است. ایران با کسب پیروزی می‌تواند به قهرمانی دست یابد. تیم تاجیکستان میزبان این مسابقات هم در انتهای جدول کافا قرار دارد.

قهرمانی با کلین‌شیت؟

۱۰ گل زده بدون حتی دریافت یک گل نشان می‌دهد تیم‌ملی فوتبال بانوان با هدایت مریم آزمون نمایش شایسته‌ای تا اینجای کار در تورنمنت کافا داشته است. بانوان ایران در بازی نخست با یک گل تیم قرقیزستان را شکست دادند. آن‌ها در بازی دوم پنج گل به تیم تاجیکستان زدند و در بازی سوم ۴ بر ۰ برتری خود را برابر ترکمنستان جشن گرفتند و حالا در بازی پایانی باید نبرد برابر تیم ازبکستان را تجربه کنند.

شاگردان مریم آزمون در سومین بازی تیم‌ملی فوتبال زنان ایران، یکشنبه‌شب به‌مصاف ملی‌پوشان ترکمنستان رفتند. تیم ایران با این ترکیب بازی را آغاز کرد: عارفه سیدکاظمی، ملیکا متولی، فاطمه امینه‌برزجانی، فاطمه عادلی، حدیث بساط‌شیر، زهرا معصومی‌نژاد، سارا ظهرابی‌نیا، رقیه جلالی‌نسب، افسانه چترنور، شبنم بهشت و هستی فروزنده. درنهایت شاگردان آزمون توانستند این تیم را با نتیجه ۴بر ۰ شکست دهند. گل‌های این دیدار را هستی فروزنده، ملیکا متولی، افسانه چترنور و محدثه زلفی به‌ثمر رساندند. همچنین مسئولان برگزارکننده، افسانه چترنور را به‌عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب کردند.

آزمون: فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

مریم آزمون، سرمربی تیم‌ملی ایران، بعد از این پیروزی تصریح کرد: این برد را به تیم‌های ملی‌مان تقدیم می‌کنیم. چند وقت پیش تیم امید ما به ترکمنستان باخته بود و حالا توانستیم تلافی آن بازی را در بیاوریم. او ادامه داد: بچه‌ها بازی‌به‌بازی آماده‌تر و هماهنگ‌تر می‌شوند، اما چون با آمادگی کامل به این مسابقات نیامدیم، بازیکنان خسته می‌شوند.

البته سعی می‌کنیم با استفاده از بازیکنان تعویضی که در حدواندازه اصلی‌های ما هستند، انرژی را تقسیم کنیم. خداراشکر سه امتیاز بازی را گرفتیم و خودمان را برای بازی آینده آماده می‌کنیم.
سرمربی تیم‌ملی فوتبال بانوان ایران درباره بازی با ازبکستان تصریح کرد: ما این تیم را آنالیز کردیم و برای تاکتیک‌های هجومی آن‌ها برنامه‌ریزی داریم و فقط به برد این تیم و قهرمانی فکر می‌کنیم.

چترنور: برد قبلی را فراموش کردیم

بهترین بازیکن زمین در بازی با ترکمنستان نیز که تا اینجای کار گل‌های مهمی را برای تیمش به ثمر رسانده است، می‌گوید: ما درحالی به این مسابقات آمدیم که فقط یک اردو داشتیم و هفت روز تمرین کردیم. سعی کردیم تاکتیک‌های مربیان را در زمین پیاده کنیم و ترکمنستان را با چهار گل ببریم. چترنور درباره بازی فردا مقابل ازبکستان تصریح کرد: بازی جذابی خواهد شد. ما سعی کردیم در این رقابت‌ها تاکتیک مربیان را پیاده کنیم تا مقابل ازبکستان ببریم و از حالا دیگر به بازی با ترکمنستان فکر نمی‌کنیم و به فکر بازی با ازبکستان هستیم تا با تمرکز موفق شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->